Actuele brandstofprijzen in Luxemburg
#1
Op deze website van RTL vindt je altijd de actuele brandstofprijzen in Luxemburg:

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote
#2
Daar sta je me toch met een flinke grijs op je gezicht benzine te tanken,.... dat wil je niet weten.
Quote
#3
Ja Yaniz, dat kan je wel zeggen alhoewel daar de prijzen ook flink zijn gestegen. Maar het blijft zo'n 30 cent met Nederland schelen. Ik rij regelmatig vanuit m'n woonplaats Heerlen naar Luxemburg (was er afgelopen weekend nog) en neem dan ook een jerrycan van 20 liter mee. Dan heb je in principe de reis gratis. Je ziet daar bij Massen ook erg veel Belgen en aan de oostgrens Duitsers die "even" over de grens komen tanken.
Luxemburg blijft duidelijk op meer gebieden een aantrekkelijk land Loveys

Ger
Quote
#4
De laatste maal dat ik in Luxemburg was (2006) was de benzineprijs €0.99.
Een vriend van mij heeft een huisje in Frankrijk en gaat regelmatig bij de Belgische/Luxemburgse grens bij Bastogne tanken. Hij weet hoeveel liter zijn wagen verbruikt en kient het uit dat hij met een bijna lege tank daar kan tanken. Het is wel een wagen met een hoog slurpvermogen. Op de terugweg tankt hij nog een keer.
Uit eigen ervaring weet ik dat het daar behoorlijk druk is.
Gezien dat veel tankstations op zondag gesloten zijn in Luxemburg kan ik zeggen dat de tankstations bij de grens bij Bastogne wel op zondag open zijn. Ook is daar een redelijk grote supermarkt.
Quote
#5
(10 March 2011, 12:19)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De laatste maal dat ik in Luxemburg was (2006) was de benzineprijs €0.99.

Ja, dat waren nog eens tijden Wink
Ik zie trouwens dat erg veel mensen daar net over de grens in Wemperhardt (Massen) met hele sloffen sigaretten lopen te leuren. Loont dat eigenlijk ook zo als de brandstof? Wij roken beiden niet dus ik heb geen flauw idee wat zo'n pakje kost (ook niet in Nederland).
Lezen er hier rokers die daar meer over weten te vertellen?

Trouwens Yaniz, 2006 voor de laatste keer? dan wordt het weer de hoogste tijd, toch? Even een tussenstop voor een bakkie leut in Heerlen en dan valt de rit weer reuze mee.......

Ger

Quote
#6
Ger, ik weet niet hoe actueel de site is, maar er staan een hoop landen met peukenprijzen.
Voor een pakje Drum van 42.5 gram, normaal is 50 gram betaal je in Nederland €5.50. Hier maken ze de prijzen niet duurder, maar stoppen er minder gewicht in. Per 1 maart jl ging het gewicht van Drum van 42.5 gram naar 40 gram. De prijs van sigaretten weet ik ook niet precies.
Er is een grote variatie van aantal sigaretten, merk en ook de prijs. Ik meen dat Cabalero sigaretten zelfs 30 peuken in een pakje hebben zitten, met een relevante prijs.

In Griekenland kan je Drum in pakjes van 25 en 50 gram kopen en is een stuk duurder dan in Nederland, maar sigaretten zijn vaak stukken goedkoper dan in Nederland.
Mijn vriendin is nu een half jaar gestopt met roken en was een graag geziene klant bij het sigarettenkiosje in Skala Kallonis.

Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Vakantie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in ivm met een op komst zijnde operatie van mijn vriendin. Dus geen Luxemburg of Griekenland. Dus zet de koffie maar even op het warmhoudplaatje. Tzt als we de kant van Luxemburg op gaan hoor je het zeker. De Ardennen opzich hebben onze aandacht.

Leuk weekend en tot typos.
Quote
#7
even een oud bericht omhoog werken. Sind oktober dit jaar is het tankstations (eindelijk!) toegestaan 7 dagen per week open te zijn! Daarvoor kende elk station een verplichte sluitingsdag. Overigens is de 7/7 opening geen verplichting maar de laatste maand zijn meer en meer pompen toch alle dagen open.

Peter
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat aan.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.