Niemand?
#11
Dag Yme, allereerst welkom op dit forum!
Vier maanden per jaar; dan heb je ongetwijfeld al héél wat van 't land gezien. Ik ken de camping waar jij komt wel, je bedoeld waarschijnlijk Camping "du vieille moulin"? Zelf kwamen we vroeger regelmatig op "Vallée de l'Our" in Rodershausen, paar Km noordelijker aan de Our.
Jammer dat je berichtje niet één dag eerder op 't forum stond, we waren gisteren (maandag) weer eens een dagje op en neer naar Luxemburg en waren ook in Maulusmühle, dan hadden we even kunnen kijken naar die gedenkplek. Eind van de maand gaan we weer, dan proberen we te overnachten in Untereisenbach (zal je ook vast wel kennen). We gaan touwens regelmatig een dagje of weekend naar Luxemburg om daar te wandelen, vanuit onze woonplaats in Zuid-Limburg zitten we er zo.

We gaan zeker eens een keertje op zoek naar dat vliegtuigwrak en zullen het melden als we het hebben gevonden. Misschien kunnen andere forumbezoekers er ondertussen al wat meer over vertellen?

Ger


Quote
#12
Hallo Yme,
Geweldig lijkt me dat, 4 maanden per jaar in Luxemburg!!Static
Het vliegtuigwrak ken ik ook nog niet, maar daar ga ik zeker een keer naar op zoek!
Veel plezier volgende week in Luxemburg!
Groetjes, Helga
Quote
#13
Hier even een korte reactie, de volgende weblink geeft een redelijk goede beschrijving hoe er te komen:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Heb het nu even te druk om uitgebreid te beschrijven.
Groetjes, Yme
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat aan.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.