Raad-het-plaatje!!!
#1
Misschien wel een leuk idee om wat meer reacties "uit te lokken"? Idea
Wie weet waar de volgende plaatjes geschoten zijn?
Wie het goed raadt plaatst de volgende foto enz, enz.......

[Afbeelding: dvfvxv.jpg]

[Afbeelding: 2rgnnrm.jpg]

Groetjes, Helga
Quote
#2
Uhhhh,... uhhhhh,....Vianden.
Quote
#3
Ja,...........dat was een makkie om even rustig op gang te komen Smile
Maar ja, je kent de gevolgen he Wink........... Nu ben jij aan de beurt Smile....... Dus kom maar op met die foto!!!
Groetjes, Helga
Quote
#4
(15 June 2011, 08:44)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uhhhh,... uhhhhh,....Vianden.

Helga,

Helaas heb ik geen foto's op deze pc staan. Die ik had, zijn gecrasht op een eerdere pc.

Als jij nog foto's hebt, graag.

Kom je allang in Luxemburg? Zelf kom ik er vanaf 1968, in de omgeving van Wiltz. Toen ik nog in Limburg woonde kwam ik er meerdere malen per jaar.

Groetjes Yaniz.

Quote
#5
Hey Yaniz,
Je hebt het inmiddels al gelezen he... Ik kom inderdaad al heel lang in Luxemburg.
Jammer dat je jouw foto's kwijt bent Confused. Maar is dat geen goede reden om gauw weer eens nieuwe te gaan maken.Idea? Smile
Ik woon in zuid-limburg dus voor ons is het maar een klein stukje rijden.
Hoe ben jij in Luxemburg terecht gekomen? Heb je er ook gewoond/gewerkt of ben je er op vakantie geweest?

Ik ga zeker nog een foto plaatsen maar wacht heel even om al die andere popelende luxemburg-liefhebbers ook een kans te geven...........Smile
Dus, mensen, kom maar op met die foto's!!!!!Static

Groetjes, Helga
Quote
#6
(15 June 2011, 13:28)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(15 June 2011, 08:44)Yaniz schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uhhhh,... uhhhhh,....Vianden.

Helga,

Helaas heb ik geen foto's op deze pc staan. Die ik had, zijn gecrasht op een eerdere pc.

Als jij nog foto's hebt, graag.

Kom je allang in Luxemburg? Zelf kom ik er vanaf 1968, in de omgeving van Wiltz. Toen ik nog in Limburg woonde kwam ik er meerdere malen per jaar. Dat beviel zo goed dat we menig Groetjes Yaniz.

Hoi Helga

In 1968 zat ik bij de scouting in Den Haag en zodoende ben ik in Wiltz terechtgekomen. Zoals je misschien weet is Wiltz een internationaal centrum voor scouts.

Later zijn we nog diverse malen daar geweest en niet alleen in de tent. Ze hebben daar ook blokhutten en dergelijke.
Diezelfde zomer ben ik met mijn ouders nog een paar dagen vanuit Limburg naar Luxemburg geweest.
Later toen in ik Limburg woonde zijn we regelmatig in een hotel in Wiltz gekomen. Zeer tevreden over de keuken. (Veul en lekker)

Door mijn terugkeer (helaas) naar Den Haag is de afstand een struikelbrok. Maar heul missjien gaan we dit jaar een kleine week.

Luxemburg brengt mij hetzelfde als bij jullie. Rust en mooie natuur en ook de mensen. De laatste jaren zijn we bijna elk jaar naar het mooie Griekse Lesbos geweest, een mooi alternatief voor Luxemburg, maar een paar kilometer verder.

Later meer.

Yaniz.
Quote
#7
Nee dat wist ik nog nietHuh. Kijk dan heb ik alweer iets geleerd.Smile Daar is zo'n forum nou nuttig voor!
Ooh dat 'veul en lekker' klinkt mij als muziek in de oren Smile Welk hotel is het?
In Wiltz heb ik nog nooit een hotel bezocht.
Nou, wat de foto's van jou betreft moet ik dus nog even afwachten..........Heul missjien heb ik wel geluk dit jaar Smile
In Griekenland ben ik nog nooit geweest, maar wie weet, heul missjien in de toekomst :
Groetjes, Helga
Quote
#8
Wink 
@Yaniz: Afstand een struikelblok? Huh 4 Uurtjes op de limiet vanaf Hoofddorp met 15 minuten pauze in Nederweert en ik zit in de omgeving van Hosingen (Obereisenbach). 3,5 Uur over de limiet = 160 langs Arrow (niet op) Francorchamps, nog steeds met rustpauze in Nederweert.Smile De daarop volgende dagen de toeristen snelheid want er valt altijd veel te genieten.Big GrinBig Grin

Groetjes, Yme
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat uit.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.