Ahum..
#1
Mijn naam is Bjorn en ben met het land opgegroeid... Het is te zeggen: ik kom uit Mechelen (Belgie) en ging in de periode 1980-2000 met mijn ouders elk jaar 3 weken naar een camping in Dillingen (Camping Benelux) en later samen met mijn vriendin. Ondertussen heb ik zelf een gezinnetje en een meerdaagse uitstap is ondertussen ook bij ons een jaarlijkse gewoonte geworden. Luxemburg zit in het hart en we zijn zelfs voorzichtig aan het denken om een tweede verblijf te kopen in de buurt van Beaufort...

Voila... opmerkingen, suggesties en vragen? Shoot ;-)
Quote
#2
Welkom op dit forum Björn, leuk dat weer een Luxemburgfan het forum heeft gevonden. Enne, Dillingen, dat ken ik zéker. We zijn daar regelmatig te vinden, meestal in de Hondsbierg, misschien ken je het wel; op de weg vanuit het dorp richting Beaufort aan de rechterkant.
Sterker nog, volgende week zijn we er weer een paar dagen te gast.

Ger
Quote
#3
Dan wisselen we elkaar een beetje af want wij logeerden tot gisteren in een bungalowpark in Beaufort...uitgebaat door een Nederlander ;-)
Quote
#4
(12 November 2012, 20:01)Batman schreef:
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dan wisselen we elkaar een beetje af want wij logeerden tot gisteren in een bungalowpark in Beaufort...uitgebaat door een Nederlander ;-)

Dan bedoel je waarschijnlijk Rob Diepenveen in parc Altburg? Daar zijn wij inderdaad ook regelmatig geweest. Blijft een mooie regio met genoeg mogelijkheden voor leuke uitstapjes.
Quote
#5
Aah je kent em ;-)
Hoe is Hondsbierg eigenlijk? Het leek me wat verouderd tegenover Beaufort of ben ik daar mis?
Quote
#6
Het zijn kleine, eenvoudige huisjes met een basisinventarisatie. Liggen in een schitterende omgeving en worden beheerd door een leuk en klantvriendelijk Nederlands stel. Voor ons dé ideale uitvalsplek voor leuke (wandel)trips door de regio. Wij zijn er vrijwel elk jaar wel één of meerdere keren te vinden.

Meer info vindt je
Forummededeling: De links in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Ger
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies
Je mag geen discussies starten.
Je mag geen reacties plaatsen.
Je mag geen bijlagen posten.
HTML staat aan.
MyCode staat aan.
Smilies staan aan.
[img]-code staat aan.